واتساپ ما

اینستاگرام ما

واحد فروش : ۰۹۱۷۰۰۱۶۲۶۲

آیا ورقهای پلی کربنات در معرض آفتاب فرسوده میشوند؟

آیا ورقهای پلی کربنات در معرض آفتاب فرسوده میشوند؟

 

 

ورق های پلی کربنات برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند، اما این بدین معنی نیست که تا همیشه پابرجا می مانند. میزان ماندگاری ورق بستگی دارد به: وزن، ضخامت، نوع مواد اولیه، روش نصب، شکل سازه و …

معمولا ورق های پلی کربنات با کیفیت استاندارد که توسط برند های مطرح ایرانی تولید می شوند، دارای بیمه ایران یا 10سال گارانتی هستند.

سطح مقطع ورق های پلی کربنات هالو (hallow) به اشکال مختلفی مثل دوجداره، سه جداره، لانه زنبوری، سه جداره مثلثی و … تولید می شود که مقاومت مکانیکی مناسبی را ایجاد می‌کند.

توصیه: ورق پلی کربنات دوجداره با ضخامت 6 میلی متر پرکاربرد ترین نوع ورق پلی کربنات است که میتوان از آن برای پوشش پنجره سوله، پوشش نورگیر، پوشش درب حیاط، ساخت تابلو، ایجاد پارتیشن، پوشش گلخانه و استخر استفاده کرد.

این ورق ها با ابعاد 210 در 600 سانتیمتر تولید و انبارش می شوند. زمان حمل به صورت رول شده با قطر تقریبی یک متر قابل حمل هستند.

نصب پلی کربنات

برای نصب ورق های پلی کربنات از ادوات نصب مانند نبشی ناودانی، پروفیل اچ و یا تسمه پشت هلال آلومینیومی استفاده می شود.

پروفیل های دارای واشر ای پی دی ام (EPDM) که نوعی لاستیک مقاوم در برابر شرایط جوی است برای نصب با کیفیت مناسب تر هستند. چسب پلی اورتان و چسب سیلیکون برای آب بندی و نصب استفاده می شوند.

انواعی از پروفیل از جنس پلی کربنات به شکل اچ یا نبشی تولید می شوند که در بعضی شرایط کارایی دارند.

 

 

از کدام برند محصولات پلی کربنات استفاده کنیم؟

تولیدکنندگان ایرانی معمولا با دو دسته مجزا محصولات خود را ارائه می کنند:

ورق های تخصصی

این ورق ها معمولا با مواد اولیه خارجی و با وزن تعریف شده در استانداردهای ایزو تولید می شوند. بدیهی است که این نمونه ها قیمت بالاتری دارند، و ماندگاری آنها به ده سال یا بیشتر می رسد.

مشتریان این محصولات کسانی هستند که به صورت تخصصی در زمینه سوله سازی، گلخانه سازی یا ساخت استخر های سرپوشیده فعالیت دارند.

ورق های بازار

این ورق ها با مواد اولیه پتروشیمی ایران ساخته می شوند، وزن سبک تری دارند و مشخصا برای فضاهایی که مداوما در برابر آفتاب مستقیم قرار بگیرند مناسب نیستند، و طی چند سال دچار فرسایش می شوند. اما به نسبت از قیمت خوبی برخوردارند و برای کارایی های ساده تر مانند دیواره گلخانه، پوشش درب حیاط و … کاربرد دارند.

ورق های پلی کربنات با کیفیت جهانی و کارایی مناسب در «ورق مارکت» موجود هستند. ورق های پلی کربنات ما دارای گواهی استاندارد از سازمان ملی استارد ایران و همچنین گواهی کیفیت از استانداردهای خارجی ‌اند. برای سفارش این ورق ها با 10 سال گارانتی و 5 سال بیمه ایران با کد حک شده روی ورق با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *